عشق من وتو





درد و دل

آثار بجا مانده از يك عاشق :

نویسنده ها:

دوستان

دوستان عاشق

موضوعات :

آمار وبلاگ :
طراح قالب:

لوگوي دوستان

كد جاوا :
قصه ی..........

به نام نامی عشق

سر آغاز هر نامه نام خداست که بی نام او نامه یکسرخطاست

به نام او که محبوب همه دلهاست

به نا اوکه سبب آرامش قلب وروانهاست

به نام خدا که نامش مرحم دلهاست

سلام:سلام به جمعیت قلب محکوم:جمعیتی که محکوم به دوست داشتن ومنتظرماندن است

وسلام به آنهایی که قدر دوستیهارامی دانند وسلام به فصل پاییزکه عشق را می زایدوسلام

به فصل بهارکه عشق وعاشق می پروراندوسلام به تو ای پرنده ی آشیان ساخته درقلبم

امیدوارم که کشتی امیدوآرزوهایت هم چومرغی که بالهای خودرابرروی آبهای پرطلاتم

دریا باز کرده وقصد رسیدن به ساحل امید وآرزوهایت راداردبرسدوامید آن دارم که بادخزان

به باغ وجودت نوزد وشاخه های امید وآرزویت را پرپر نسازد...

محبوبم:عشق با نگاهی شروع می شود وبا لبخندی تشکیل می گردد وبا بوسه ای اوج

می گیرد وبا قطره اشکی به پایان می رسد

عزیزم...دوست داشتم وآرزو داشتم که قطره اشکی بودم که از چشمانت متولد می شدم

وبرروی گونه هایت زندگی می کردم وبر روی لبانت جان می سپردم...

درشهر قلبم دره ای است به نام زندگی در این دره رشته کوهی است به نام محبت

در این رشته کوه رودی جریان دارد به نام عشق وآخرین به آبگیری منتفی میشود

به نام جدایی...

بیا ساقی از این میخانه عشق بده جامی به این دیوانه ی عشق

بده جامی تاکه یک جرعه بنوشم برایت سر کنم افسانه ی عشق


 
(مونا)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نويسنده: مونا&حمید مورخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, در ساعت: 22:31
|+|

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.j28.biz & www.TakTemp.com & www.j28.ir